poniedziałek, 19 marca 2012

7








2 komentarze:

  1. ogarnęłam wszystkie zdjecia n tym blogu i jestem pod zajebistym wrażeniem. Chodzi mi o to, że znalazłam człowieka który identycznie spogląda na ten cholerny kraj, w którym przyszło mi życ. Patrzysz na neigo identycznie, a najlepsze jest to, że ja chodząc po ulicach dziele widoki na te same kadry, które zobaczyłam tutaj.

    Kolejną niesamowitą rzeczą jest to, że każde zdjęcie jest puste, a raczej nie ma na nim żadnego człowieka, ta samotnosć Polski tutaj pokazana tak niesamowicie mi się podoba, że aż nie wiem jak to określić. jest tutaj coś takiego, jak się to mówi, je ne sais qoui.
    zakochałam się dosłowniej mówiąc, jesteś zajebsity
    s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dzięki :) dobrze wiedzieć, że ktoś to ogląda i mu się podoba. a tak co do polski to ja ją taką lubię. mimo wszystko.

      Usuń